הסבר מספר מקשר

אוהלים להשכרה

אנחנו הישראלים מאוד אוהבים לחגוג באירועים, לארח, ולהתארח. אנחנו אוהבים לשבת בחוץ עם אוכל טוב, מוזיקה נעימה, ולפגוש את החברים ובני המשפחה. מסיבה זו, הרבה מאוד אירועים ומסיבות מתקיימים בחוץ, אם זה בחצר פרטית גדולה של אחד האנשים שמזמין את כולם, או בפארקים גדולים ובמקומות ייעודיים. הבעיה הקטנה במסיבות הללו שנערכות באזורים פתוחים היא כמובן מזג האוויר. ברוב הזמן אי אפשר לשבת בחוץ, כי בקיץ יש שמש חמה, ובחורף קר ויכול להיות גשום. אז מה עושים? אם יש לכם אירוע כמו שמחה משפחתית או מסיבה גדולה בקרוב, כדאי שתקדישו כמה דקות לקריאת המאמר הזה, כי תמצאו בו פתרון מצוין שיאפשר לכם לקיים את האירוע גם במזג אוויר לא ממש נוח.

אוהלים להשכרה

כפי שהסבירו לנו החבר’ה מחברת טנטו אוהלים לאירועים, יש כיום אפשרות להשכיר אוהל. אנו לא מדברים על אוהל קמפינג ל- 4 אנשים שקונים בתחנת דלק בדרך לכינרת. מדובר על אוהלים רציניים וגדולים, מבודדים היטב מפני מזג האוויר, שבתוכם אפשר לערוך את המסיבה או האירוע. את האוהלים הללו מקימים לפני האירוע, ואפשר גם למקם בהם מזגנים ניידים או פטריות חימום אם חם או קר מידי. הם פתרון מעולה למי שרוצה לערוך אירוע בחוץ כמעט בכל מזג אוויר. 

מה היתרונות של אוהלים להשכרה?

יש לא מעט יתרונות בהזמנת אוהלים להשכרה לאירוע שלכם, אספנו כמה מהם עבורכם.

  1. בידוד מפני הסביבה – כפי שכבר ציינו, האוהל שומר על המשתתפים באירוע מתנאי מזג אוויר פחות נוחים. אבל חוץ מזה, הוא גם מאפשר לערוך את האירוע במתחם סגור, בלי שבעלי חיים כמו כלבים וחתולים או חרקים יכנסו ויפריעו.
  1. גמישות – ניתן להזמין אוהלים במגוון ענק של גדלים וצורות, כך שאין שום ספק שתוכלו למצוא פתרון גם אם יש לכם אירוע גדול עם הרבה משתתפים.
  1. עיצוב – כיום, אוהלים להשכרה הם לא רק דבר פונקציונלי. יש אוהלים מעוצבים ויפים, והאוהל שהשכרתם יכול ממש להפוך לחלק מהעיצוב של האירוע.
  1. שקט ורוגע – ברגע שיש לכם אוהל, אתם חוסכים לעצמכם הרבה כאבי ראש. הצוות של החברה בונה אותו, ואתם לא צריכים להיות לחוצים ממזג האוויר, בעלי חיים, והפרעות אחרות.

אז איך זה עובד בעצם?

האמת היא שזה ממש פשוט, לא להאמין עד כמה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור קשר עם החברה, ולתת לה את כל הפרטים של האירוע: מה המיקום שלו, מתי אתם רוצים שהאוהל כבר יעמוד, כמה מקום צריך להיות באוהל, ומה הצורה הרצויה שלו. 

סיכום

אוהלים להשכרה הם פתרון מצוין לכל מי שרוצה לערוך אירועים שונים בחוץ ולא בתוך מבנה, אבל מבין שחשוב לדאוג לתנאים נוחים לכל המשתתפים. כך המארגנים יכולים להתמקד באירוע עצמו ולחסוך כאבי ראש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021706