הסבר מספר מקשר

הזמנת אוהל לאירוע של חברת TENTO

מתכננים אירוע? בין אם אתם מארגנים אירוע למשפחה, לחברים, אירוע חברה או כנס ארגוני או עסקי – האוהלים של חברת Tento הם פתרון מעולה ואפקטיבי שפותר הרבה בעיות ומעניק לכולם חוויה נעימה ונוחה. במאמר זה נספר לכם על מגוון סוגי האוהלים הקיימים בחברה ולמה כדאי לכם לבחור בה.

צרו אירוע בלתי נשכח

כל מי שמתעסק בתכנון והפקה של אירועים יודע, שכל הפרטים הקטנים חשובים. הדבר הזה נכון כמובן גם לגבי הפרטים הגדולים והמשמעותיים, כמו למשל מיקום האירוע והיכולת שלנו לקיים אותו בחוץ. בכדי לעשות זאת, קיים פתרון מצוין ואפקטיבי – אוהלים.

אילו סוגי אוהלים לאירועים ניתן למצוא בחברת Tento?

חברת Tento מחזיקה במגוון עצום של אוהלים מכל הסוגים והגדלים – הנה הדגמים הפופולאריים ביותר בקרב הלקוחות שלהם:

אוהל פתוח

אוהל פתוח ישמש את האירוע שלכם כמעין סככה יוקרתית ואפקטיבית, כך שהאורחים שלכם יוכלו לצאת ולהיכנס משטח האירוע כמה שירצו ללא בעיה. האוהל הזה מתאים למזג אוויר טוב ונעים, ללא גשם.

אוהל סגור ומקורה

אוהלים סגורים ומקורים הם פתרון מושלם לקיום אירוע בכל מזג אוויר. האוהלים של החברה מאופיינים בקונסטרוקציה חזקה ועמידה, חומרים איכותיים, גדלים וגבהים לפי בחירתכם וכמובן עמידה בתקנים הישראלים כולל עמידות באש.

אוהל עם מיזוג אוויר

המדינה היפה שלנו ידועה במזג אוויר חם מאוד, ולכן חברת Tento מציעה ללקוחותיה אוהלים עם מיזוג אוויר, כך שלא משנה מה מזג האוויר בחוץ, כמה חם או כמה קריר – האורחים של האירוע לא ירגישו בדבר ויהנו מהאירוע שלכם. תוכלו לבחור אוהל עם מצנני ענק או אוהל עם תנורים אפקטיביים – העיקר שהאורחים שלכם יהנו ויבלו בנוחות.

אוהלים במגוון גדלים

החברה מחזיקה במגוון עצום של אוהלים, בגדלים ומידות שונות, כך שלא משנה כמה גדול האירוע שלכם או כמה אינטימי תרצו שהוא יהיה – יש להם את הפתרון עבורכם. תוכלו לבחור אוהלים ענקיים שיכילו עשרות ומאות אנשים, או באוהלים מינימליים יותר שיאפשרו לכם ליהנות מקרבה באירוע משפחתי או אירוע חברה.

למה דווקא Tento?

חברת Tento היא החברה המובילה בארץ עבור אוהלים לאירועים, ומציעה ללקוחותיה מגוון של שירותים ברמה הגבוהה ביותר. יתרונותיה של החברה:

  • מגוון עצום של אוהלים, בגדלים שונים, גבהים שונים, מטרה שונה, שיטות הרכבה שונות ויכולת הכלה שונה
  • טווח מחירים אטרקטיביים המתאימים לכל גודל של אירוע, לחברות גדולות או אנשים פרטיים
  • שירות לקוחות מצוין, שנמצא איתכם לאורך כל הדרך ודואג שתצאו הכי מרוצים שיש
  • מכירה והזכרה – בין אם אתם מחפשים לרכוש אוהל או לשכור אחד, חברת Tento כאן בשבילכם

לסיכום

הזמנת אוהל לאירוע מעולם לא היה פשוט יותר, עם חברת Tento, החברה המובילה בארץ לאוהלים להשכרה ומכירה. החבר המציע המגוון רחב של אוהלים, בגדלים שונים וטווחי מחירים משתנים – אך כולם שומרים על רמת איכות גבוהה ופונקציונליות לכל אירוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021706