הסבר מספר מקשר

איך לבחור אוהל לאירוע?

אוהל לאירוע הוא תוספת חשובה לאירועים רבים. הוא מזמן לבעלי האירוע אפשרויות רבות יותר להפיק את האירוע המדויק שאותו תכנן. אנחנו ב-TENTO אספנו עבורכם את הדברים הכי חשובים לדעת לפני שבוחרים את האוהל המושלם לאירוע

גודל האירוע ומספר האנשים שהאוהל אמור לשרת

כאשר בוחרים סוג אוהל לאירוע, עליו לשקף את מספר האנשים שיעשו בו שימוש ואת אופי השימוש שיעשו אותם אנשים באוהל. חשוב להבין את סדר הגודל של האנשים שהאוהל אמור לשרת. כך למשל באירוע עם מעט אנשים, אוהל קטן יכול להדגיש את ההיבט האינטימי שבאירוע, ואילו באירוע רב משתתפים, האוהל צריך לתת מענה פרקטי וגם כאן הוא יכול להשפיע באופן ניכר על האווירה.

עונה ומזג אוויר

אוהל לאירוע באופן טבעי, מושפע מהעונה בה מתרחש האירוע ,ולא פחות חשוב – ממזג האוויר הספציפי ביום האירוע. כך למשל, לימי הקיץ האוהל לאירוע צריך להיות מאוורר, מוצל, ולפעמים במידה ומזג האוויר חם והצורך הוא באוהל סגור, נדרש גם מיזוג של ממש. בימי החורף, אוהל לאירוע צריך להיות חסין מפני גשם ובזמנים מסוימים יש צורך גם בגופי חימום, דבר הדורש הכנה מראש. עם זאת, בעונות המעבר אוורור דרך חלונות האוהל יכול להיות מספיק בהחלט

סוג ואופי ההפקה

אוהל לאירוע צריך להתאים לאופי ההפקה והאירוע עצמו. האוהל לעתים רבות בא למלא פונקציה שחסרה במבנה או בשטח הפתוח. כך למשל אוהל שאמור לשמש כאיזור סעודה בשטח פתוח יהיה אחר מאשר אוהל שמשמש לקיום כנס או להתכנסות של מינגלינג בכנסים. כמו כן, אוהלים יכולים לשמש כרחבת ריקודים או כאיזור לאונג’ ורחבת ריקודים בחוץ. כל אלו נכללים באופי וסוג ההפקה ולכן חשוב כבר מתחילת התהליך של בחירת אוהל לאירוע, לדעת בדיוק מה סוג ואופי ההפקה ומה תפקידו של האוהל באירוע.

ארגון ואחסון האוהל

על מנת לבחור אוהל נכון למטרת אירוע או מספר אירועים, חשוב לדעת היכן ומי הולך לאחסן אותו. במידה והאוהל נבנה לצורכי אירוע שחוזר על עצמו כגון כנסים במכללה, או אירועים ביישוב קהילתי – מי שאחראי על שינוע האוהל, אחסונו ואחזקתו צריך לדעת היכן האוהל המפורק יאוחסן והאם האוהל שמבקשים לרכוש מתאים למקום האחסון.

לסיכום

לבחירת אוהל לאירוע יש פרמטרים רבים, וככל שיודעים יותר פרטים על האירוע ועל הצרכים השונים שהאוהל צריך למלא, כך הבחירה תהיה נכונה. בנוסף למה שסקרנו במאמר זה – גם הציוד שאמור להיכנס לאוהל, עיצוב הפנים שמייעדים לו, תוואי השטח, הזמן שהוא עומד להיות מוקם ועוד – כל אלה משפיעים על בחירת האוהל לאירוע באופן ניכר.
אנחנו ב- TENTO מסורים לתהליך בחירת האוהל ונלווה אתכם בכל השלבים עד בחירת האוהל המתאים ביותר לצרכים שלכם, וגם לאחר מכן בתמיכה ואחריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021706