הסבר מספר מקשר

הקמת אוהל לאירועים – מדריך למתחילים

רכישת אוהלים לאירועים זה משהו שכבר מזמן הפך להיות לטרנד בהפקת אירועים. האוהל נותן מענה למגוון רחב של אירועים בתוואי שטח שונים ובכך מהווה פתרון אידיאלי שמשלים את חוויית האירוח. אך על מנת שהאוהל ימלא את כל מטרותיו יש מספר דברים שצריך לקחת בחשבון – הינה מדריך למתחילים והדגשים החשובים שיש לקחת בחשבון בהקמת אוהל לאירועים

בחירה של אוהל מתאים

הקמת אוהל לאירוע מתחיל בבחירה נכונה של האוהל שעומד לשמש את האירוע או האירועים המתוכננים. בהקשר זה, צריך לקחת בחשבון את השטח, העונה והאם מטרת האוהל היא עונתית או רב עונתית, מספר האורחים הצפויים להתארח בו ומטרת האירוח ואופיו. תשובות כמה שיותר מדויקות לשאלות אלו, יסייעו בהזמנת האוהל הנכון המתאים ביותר לשטח ולסוג האירוע שעומד להתקיים.

התאמה של הציוד שיוכנס לאוהל

חלק חשוב בהקמת אוהל לאירוע הוא להכין מראש את הציוד שהאוהל עומד להכיל. בין אם זה אוהל לקבלת פנים שדורש שולחנות גבוהים עם מרחב ביניהם, מקום להגשת אוכל ומקום מתאים למזנונים, ובין אם אוהל המשמש לרחבת ריקודים, זולה או כל דבר אחר – הציוד צריך להתאים לאוהל שהוזמן ולתפקידו באירוע. לכן, עם הקמת אוהל לאירוע יש לדעת מה הציוד שעומד להיכנס וכיצד הוא ימוקם בתוך האוהל לאחר הקמתו.

בטיחות

הקמת אוהל לאירוע דורש המון תשומת לב לפרטים. למרות ההתמקדות הברורה בנראות ונוחות, והשאיפה כי האוהל יגשים את חלומם של בעלי האירוע, כל הזמן יש לחשוב על היבטי הבטיחות. אוהל בטוח מגיע, כמו האוהלים של TENTO, עם תקן אש מחמיר, אך עדיין יש לשים לב היכן ממוקם האוהל או האוהלים ושהם מרוחקים ממתקני אש. אם מודלקת אש בתוך האוהל, יש לפעול לפי כל אמצעי הזהירות. כמו כן, אוהל לאירוע מגיע מוכן להקמה עם אמצעי זהירות ובטיחות שיש לזהות בזמן ההקמה. אף חבל או חלק בקונסטרוקציה לא צריך להוות מכשול, אלא להיפך – לאבטח את האוהל.

הרכבה מקצועית

כאשר כבר בחרתם אוהל לאירוע וציוד שעומד להיכנס אליו ובחנתם את תקני הבטיחות שלו, חשוב כי העוסקים בהתקנת האוהל יהיו אנשים מיומנים, עדיף בעלי הכשרה, אחריות ומקצועיות. גם כאשר הקמת האוהל עצמה פשוטה, לפחות בפעם הראשונה כדאי וחשוב להיעזר באנשי מקצוע שילמדו וייתנו דגשים למי שעומד להקים את האוהל לפעמים הבאות. לכן חשוב לברר בעת רכישת האוהל לאירוע אם יש שירותי ליווי והתקנה של החברה ממנה הוא נרכש.

סיכום

לצד טיפים אלו , אנחנו ב- TENTO מלווים את לקוחותינו כבר מהשלבים הראשוניים של בחירת האוהל ומתאימים את האוהלים שיתנו את המענה הכי מושלם עבור האירוע מכל הבחינות. אנו מציעים שירותי התקנה על ידי מתקינים מקצועיים ואדיבים שייתנו את המענה הכי מקיף בהקמת אוהל לאירוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021706