הסבר מספר מקשר

אוהל לסגירת בריכה

אוהלי קונסטרוקציה הם אוהלים המגנים על מתחמים שונים כדוגמת מתחם בריכה. ההגנה שהם מספקים היא כנגד רוחות חזקות, שמש, קור וגשמים. את הקמת האוהל מבצעות חברות מקצועיות כדוגמת חברת טנטו אוהלים לאירועים. מדובר בפעולה הדורשת ידע מקצועי ומיומנות ולכן, לא מומלץ לנסות להקים אוהל מסוג זה בכוחות עצמכם. יש להתאים בצורה מושלמת את גודל האוהל לגודל המתחם, לבצע מדידות ולהיעזר בציוד עבודה מקצועי. 

אוהל לסגירת בריכה

כאשר מדברים על אוהל לסגירת בריכה, חשוב לבצע תכנון מוקפד שמטרתו לשרת את המרחב בו ממוקמת הבריכה ואת היעוד שלה. בזמן הקמת אוהל לקירוי בריכה יש לקחת בחשבון את תנאי השטח הכוללים לרבות, כל דבר שנמצא ברדיוס הבריכה כלומר, בסביבה הקרובה אליה. 

סוגים שונים של אוהלים

אוהלים לקירוי בריכות ישנם מסוגים שונים, כשלכל סוג ייעוד מעט שונה והוא עשוי להיות מורכב מחומרים מעט שונים. האוהלים המכסים ומקרים בריכות מגיעים במגוון רחב של גדלים וצורות. אלמנט נוסף וחשוב ביותר הוא הגובה של האוהל וגם כאן, קיים מגוון רחב של גבהים והכל במטרה להתאים את האוהל הנכון ביותר למרחב ולצורך. אחד האתגרים בהקמת אוהלים מסוג זה הוא בשטח משופע, הדורש תכנון ייחודי שיתבצע על ידי אנשי מקצוע מהמיומנים ביותר שיש. האוהלים כוללים שלד מאלומיניום, המשלב מחברים שונים מפלדה מגולוונת. באמצעות אלמנטים אלה ניתן לבצע הקמה של אוהל רחב ממדים, המגיע עד 60 מטרים, מבלי למקם עמודים פנימיים, שעל פי רוב, מייצרים הפרעה במרחב. 

מתנפח ולא פורח

אוהל מיוחד במינו לקירוי בריכות הנו אוהל מתנפח. אוהל מסוג זה מספק פתרון מהיר, קל ויעיל מאוד, לכל מי שמעונין לבצע קירוי בריכה, ללא העמדת קונסטרוקציה מורכבת. אחד היתרונות של אוהל מתנפח הוא זמן ההקמה המהיר ובנוסף, מציג אוהל זה יתרון אחר וחשוב, הוא הרבה יותר זול מאוהלים אחרים. אוהל מתנפח מוקם תוך מספר דקות בלבד. אוהלים מתנפחים עשויים מחומרים עמידים מאוד ואיכותיים ביותר. האוהלים מגיעים יחד עם משאבת לחץ אוויר אוטומטית, היכולה להחזיק את האוהל, בצורה יציבה, במשך זמן רב. אין מה לחשוש, גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים כגון, גשם ורוח חזקים, אוהל מתנפח מחזיק מעמד היטב, בזכות טכניקת מילוי מים בבסיס האוהל, דבר שהופך אוהל זה לסופר עמיד. 

היתרונות של קירוי בריכה

קיימים יתרונות לא מבוטלים לקירוי בריכה:

  • קירוי בריכה מאפשר שימוש במתקן לאורך כל ימות השנה, בכל שעות היום, ללא מגבלת מזג אוויר מכל סוג שהוא. 
  • קירוי בריכה מאפשר לשמור על ניקיון מקסימלי של הבריכה והוא גורם לכך שתידרש כמות קטנה בהרבה של כלור במים, כך שהדבר גם חוסך כסף. 
  • כיסוי בריכה מתבצע בהתאם לתנאי השטח, גודל הבריכה ומאפייני השימוש במתקן. 
  • אוהלים לכיסוי בריכות מייצרים קירוי בעל מרחב פנימי גדול, הם עמידים בפני פגעי מזג אוויר שונים, יש להם מסנני קרינת שמש (UV), והם מכילים חומר מעכב בעירה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע”מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
073-8021706